Продавець LEDBGS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
32 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (66) 152-66-39
+380 (68) 610-18-27
вул. Пушкінська, 104, Харків, Україна
LED екрани для Вашого бізнесу
Кошик

Головні тренди зовнішньої реклами 2018

Головні тренди зовнішньої реклами 2018

Маркетингові технології розвиваються шаленими темпами. Щоб вам було легше йти в ногу з часом, ми підготували огляд з 3 основних тенденцій, які впливатимуть на ринок зовнішньої реклами в 2018 році.

1. Реклама «Out of home» за охопленням аудиторії зміцнить третю позицію

На зміну поняттю «зовнішня реклама» приходить «Out of Home». Тобто поле впливу на цільову аудиторію значно розширюється. Торгові центри, магазини, розважальні майданчики, нічні клуби, ресторани, спортивні центри – все це стратегічно важливі місця для роботи з аудиторією. На даний момент за охопленням «Out of home» випереджають лише digital і телевізійна реклама. Згідно з прогнозами Out Of Home Journal, ціни на розміщення реклами в «Out of home» сегменті зростуть на 20 – 40%, а інвестиції в цей сегмент будуть зростати приблизно на 5% кожен рік, як мінімум, до 2021 року.

2. Відео – самий популярний формат для залучення аудиторії

На думку українських та міжнародних експертів, у всіх маркетингових сферах відеоформат витіснив статику і текст. Для відеотрансляцій в «Out of home» рекламі використовуються світлодіодні екрани, обсяг продажів яких в 2017 році виріс на 17%, в 2018 році ця цифра зросте до 29%. Крім того, digital-marketing виходить за межі інтернет-простору та успішно впроваджується в зовнішній рекламі. Яскравий приклад «колаборації» відеореклами та digital-технологій – інтерактивні світлодіодні екрани, які дозволяють максимально взаємодіяти з клієнтами і покупцями.

3. Екологія та економія

Останнім часом чітко простежується закономірність: чим відомішим і успішніше компанія, тим більше уваги в ній приділяється питанням екології і економії ресурсів. Ця тенденція торкнулася і рекламних носіїв. Тут також серед фаворитів – led екрани та рекламні світлодіодні табло, споживають мінімальну кількість електроенергії і мають заявлений термін служби – понад 10 років. За період в 10 років у разі заміни рекламного пропозиції раз в місяць вам доведеться змінити вивіску або інформацію на білборді 120 разів, а в разі щотижневої заміни – понад 520 разів! Світлодіодні технології дозволяють змінювати рекламну інформацію не тільки часто, але і без використання паперу, фарби, хімії, а також без додаткових витрат.

Сподіваємося, наша стаття була корисною і дозволить вам швидше вибрати сучасний екологічний рекламний носій, який сприяє розвитку вашого бізнесу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner